Praca

Szukamy Lokalny/lokalna koordynator(-ka) projektu w Krakowie

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Ofertę tę kierujemy do osób, które potrafią patrzeć szerzej, niż określają
to wyznaczone ramy, które cenią sobie pracę z ludźmi, ale przede wszystkim pracę dla ludzi.

Prócz tego, jeśli cechuje Cię dobra organizacja czasu, skrupulatność
i wielozadaniowość, czytaj dalej! Jest spora szansa na to, że właśnie znalazłeś(-aś) nową pracę jako Koordynator (-ka) Projektów w Fundacji Centrum Praw Kobiet
w Krakowie

Zakres obowiązków:

  • przygotowanie raportów, sprawozdań, ewaluacji projektu,
  • przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej,
  • nadzór nad stopniem realizacji zakładanych celów, rezultatów i wskaźników projektów,
  • monitoring realizacji projektu i bieżące śledzenie wydatków,
  • planowanie i ustalanie harmonogramu zadań,
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi, beneficjentkami i specjalistami zatrudnianymi w projekcie
  • wsparcie rekrutacji uczestników i uczestniczek realizowanych projektów,
  • obsługa logistyczno-organizacyjna warsztatów, szkoleń, spotkań
  • koordynacja projektów realizowanych przez oddział CPK od strony merytorycznej, organizacyjnej i finansowej (we współpracy z Główną Koordynatorką projektu i Zarządem Fundacji).

Wymagania:

  • doświadczenie w koordynacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,
  • bardzo dobra, użytkowa znajomość Microsoft 365,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • nastawienie na osiągnięcie celów,
  • skrupulatność i dobra organizacja pracy,
  • samodzielność w działaniu,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na ¾ etatu;
  • możliwość częściowej pracy zdalnej (home office);
  • możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez szkolenia i warsztaty;
  • nieformalną atmosferę w niewielkim, ale bardzo profesjonalnym zespole CPK;
  • brak nudy i schematycznego działania;
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet;
  • możliwość realizowania autorskich projektów;
  • wynagrodzenie – 5612 zł brutto
  • Zanim wyślesz aplikację, wejdź na stronę www.cpk.org.pl i przekonaj się czy
    to, co robimy stanowi dla Ciebie wartość, czy chcesz dołączyć do naszego zespołu
    i wspólnie osiągać założone przez nas cele.

Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, wyślij swoje CV w formacie pdf do dnia 25 sierpnia 2023 r. na adres:

rekrutacja_cpk@cpk.org.pl

z dopiskiem w temacie Koordynator(ka) Projektów Kraków

Pamiętaj o klauzuli ochrony danych osobowych i miej proszę na uwadze,
że po wnikliwym zapoznaniu się ze wszystkimi zgłoszeniami, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydat(k)ami.

Szukamy Case menadżera/case menadżerki w Krakowie

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Case management to nowe pojęcie w systemie pomocy społecznej  – to metoda zarządzania pojedynczym przypadkiem. Można powiedzieć, że case manager to ktoś, kto udziela kompleksowego wsparcia i obejmuje całościową sytuację klienta/klientki i jest to wsparcie ściśle dopasowane do sytuacji życiowej i specyficznych problemów danej osoby.

Pod opieką case managera  w CPK znajdą się osoby (szczególnie uchodźczynie i dzieci) , których dotykają trudne sytuacje życiowe takie jak: choroba, niepełnosprawność, pozostawanie pod stałą opieką osób trzecich, bezrobocie, czy specyficzne sytuacje problemowe związane z integracją lub reintegracją zawodową i społeczną.

Ofertę tę kierujemy do osób, które chcą pomagać, charakteryzują się społeczną wrażliwością, ale także umiejętnością konstruktywnego rozwiązywania problemów, które cenią sobie pracę z ludźmi i dla ludzi.

Jeśli cechuje Cię dobra organizacja czasu, skrupulatność i wielozadaniowość jest spora szansa na to, że właśnie znalazłeś(aś) nową pracę jako CaseManadżer/Mnadżerka  w Fundacji Centrum Praw Kobiet  w Krakowie

Zakres obowiązków:

  • diagnozowanie sytuacji i zbieranie informacji dotyczących pilnych
    do rozwiązania  problemów klientek oraz analizowanie szans i możliwości w oparciu o słabe i silne strony klientki i jej potrzeby;
  • tworzenie indywidualnych planów działania dla klientek CPK uwzględniających ich indywidualne potrzeby;
  • ułatwianie klientkom korzystanie z różnego rodzaju dostępnych usług, adekwatnie do ich potrzeb i możliwości ekonomicznych, prawnych, socjalnych;
  • stały monitoring i ewaluacja postępu spraw poszczególnych klientek;
  • występowanie w interesie klientek – wspieranie klientek i całego procesu zmian;
  • kontakt z różnego rodzaju osobami i instytucjami, które wspierają i mogą być zaangażowane w proces zmian;
  • przygotowanie raportów, sprawozdań, ewaluacji projektu;
  • monitoring rezultatów i wskaźników projektu w zakresie case managemnet,
  • planowanie i ustalanie harmonogramu zadań;
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi, beneficjentkami i specjalistami zatrudnianymi w projekcie;

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy socjalnej,
  • bardzo dobra, użytkowa znajomość Microsoft 365,
  • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • nastawienie na osiągnięcie celów,
  • skrupulatność i dobra organizacja pracy,
  • samodzielność w działaniu
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę na cały etat – wynagrodzenie 5025 zł brutto;
  • możliwość częściowej pracy zdalnej (home office);
  • możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez szkolenia i warsztaty;
  • nieformalną atmosferę w niewielkim, ale bardzo profesjonalnym zespole CPK;
  • brak nudy i schematycznego działania;
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet;
  • możliwość realizowania autorskich projektów;
  • wynagrodzenie przewidziane w projekcie Zanim wyślesz aplikację, wejdź na stronę www.cpk.org.pl i przekonaj się czy to, co robimy stanowi dla Ciebie wartość, czy chcesz dołączyć do naszego zespołu i wspólnie osiągać założone przez nas cele.

Jeśli odpowiedź brzmi ”tak”, wyślij swoje CV w formacie pdf do dnia 25 sierpnia 2023 na adres:

rekrutacja_cpk@cpk.org.pl

z dopiskiem w temacie Case Menadżer(ka)  Kraków

Pamiętaj o klauzuli ochrony danych osobowych i miej proszę na uwadze,
że po wnikliwym zapoznaniu się ze wszystkimi zgłoszeniami, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydat(k)ami.

GDAŃSK, RZESZÓW - Case manager/case managerka

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Szukamy Case managera/case managerki

w Gdańsku i Rzeszowie

Case management to nowe pojęcie w systemie pomocy społecznej – to metoda zarządzania pojedynczym przypadkiem. Można powiedzieć, że case manager to ktoś, kto udziela kompleksowego wsparcia i obejmuje całościową sytuację klienta/klientki i jest to wsparcie ściśle dopasowane do sytuacji życiowej i specyficznych problemów danej osoby.

Pod opieką case managera w CPK znajdą się osoby (szczególnie uchodźczynie i dzieci), których dotykają trudne sytuacje życiowe takie jak: choroba, niepełnosprawność, pozostawanie pod stałą opieką osób trzecich, bezrobocie, czy specyficzne sytuacje problemowe związane z integracją lub reintegracją zawodową i społeczną.

Ofertę tę kierujemy do osób, które chcą pomagać, charakteryzują się społeczną wrażliwością, ale także umiejętnością konstruktywnego rozwiązywania problemów, które cenią sobie pracę z ludźmi i dla ludzi.

Jeśli cechuje Cię dobra organizacja czasu, skrupulatność i wielozadaniowość jest spora szansa na to, że właśnie znalazłeś(-aś) nową pracę jako CaseManager/Managerka w Fundacji Centrum Praw Kobiet  w Gdańsku lub Rzeszówie.

Zakres obowiązków:

  • diagnozowanie sytuacji i zbieranie informacji dotyczących pilnych
    do rozwiązania problemów klientek oraz analizowanie szans i możliwości w oparciu o słabe i silne strony klientki i jej potrzeby;
  • tworzenie indywidualnych planów działania dla klientek CPK uwzględniających ich indywidualne potrzeby;
  • ułatwianie klientkom korzystanie z różnego rodzaju dostępnych usług, adekwatnie do ich potrzeb i możliwości ekonomicznych, prawnych, socjalnych;
  • stały monitoring i ewaluacja postępu spraw poszczególnych klientek;
  • występowanie w interesie klientek – wspieranie klientek i całego procesu zmian;
  • kontakt z różnego rodzaju osobami i instytucjami, które wspierają i mogą być zaangażowane w proces zmian;
  • przygotowanie raportów, sprawozdań, ewaluacji projektu;
  • monitoring rezultatów i wskaźników projektu w zakresie case management,
  • planowanie i ustalanie harmonogramu zadań;
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi, beneficjentkami i specjalistami zatrudnianymi w projekcie;

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy socjalnej,
  • znajomość języka ukraińskiego i języka polskiego,
  • bardzo dobra, użytkowa znajomość Microsoft 365,
  • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • nastawienie na osiągnięcie celów,
  • skrupulatność i dobra organizacja pracy,
  • samodzielność w działaniu
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Oferujemy:

  • umowę o pracę na 1/2 etatu;
  • możliwość częściowej pracy zdalnej (home office);
  • możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez szkolenia i warsztaty;
  • nieformalną atmosferę w niewielkim, ale bardzo profesjonalnym zespole CPK;
  • brak nudy i schematycznego działania;
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet;
  • możliwość realizowania autorskich projektów;
  • wynagrodzenie przewidziane w projekcie 2500 zł brutto (za ½ etatu)

Zanim wyślesz aplikację, wejdź na stronę www.cpk.org.pl i przekonaj się czy to, co robimy stanowi dla Ciebie wartość, czy chcesz dołączyć do naszego zespołu i wspólnie osiągać założone przez nas cele.

Jeśli odpowiedź brzmi ”tak”, wyślij swoje CV w formacie pdf do dnia 15 maja 2023 na adres:

rekrutacja_cpk@cpk.org.pl z dopiskiem w temacie Case Manager(ka)  + nazwa miasta.

Pamiętaj o klauzuli ochrony danych osobowych: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia aktualnego jak i przyszłych postępowań rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z kandydatami, którzy zostaną wybrani podczas wstępnej selekcji ofert. Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Centrum Praw Kobiet z siedzibą Główną w Warszawie Wilcza 60/19  Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację.

WARSZAWA, KRAKÓW - Lokalny/lokalna koordynator(-ka) projektu

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Ofertę tę kierujemy do osób, które potrafią patrzeć szerzej, niż określają to wyznaczone ramy, które cenią sobie pracę z ludźmi, ale przede wszystkim pracę dla ludzi.

Prócz tego, jeśli cechuje Cię dobra organizacja czasu, skrupulatność
i wielozadaniowość, czytaj dalej! Jest spora szansa na to, że właśnie znalazłeś(-aś) nową pracę jako Koordynator (-ka) Projektu w Fundacji Centrum Praw Kobiet w Warszawie lub Krakowie.

Zakres obowiązków:

  • przygotowanie raportów, sprawozdań, ewaluacji projektu,
  • przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej,
  • nadzór nad stopniem realizacji zakładanych celów, rezultatów i wskaźników projektów,
  • monitoring realizacji projektu i bieżące śledzenie wydatków,
  • planowanie i ustalanie harmonogramu zadań,
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi, beneficjentkami i specjalistami zatrudnianymi w projekcie
  • wsparcie rekrutacji uczestników i uczestniczek realizowanych projektów,
  • obsługa logistyczno-organizacyjna warsztatów, szkoleń, spotkań
  • koordynacja projektów realizowanych przez oddział CPK od strony merytorycznej, organizacyjnej i finansowej (we współpracy z Główną Koordynatorką projektu i Zarządem Fundacji).

Wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w koordynacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,
  • bardzo dobra, użytkowa znajomość Microsoft 365,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • nastawienie na osiągnięcie celów,
  • skrupulatność i dobra organizacja pracy,
  • samodzielność w działaniu,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na ¾ etatu;
  • możliwość częściowej pracy zdalnej (home office);
  • możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez szkolenia i warsztaty;
  • nieformalną atmosferę w niewielkim, ale bardzo profesjonalnym zespole CPK;
  • brak nudy i schematycznego działania;
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet;
  • możliwość realizowania autorskich projektów;
  • wynagrodzenie – 4150 zł brutto (wynagrodzenie za ¾ etatu)

Zanim wyślesz aplikację, wejdź na stronę www.cpk.org.pl i przekonaj się czy to, co robimy stanowi dla Ciebie wartość, czy chcesz dołączyć do naszego zespołu  i wspólnie osiągać założone przez nas cele.

Sposób aplikowania:

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do 15.05.2023 r. na adres rekrutacja_cpk@cpk.org.pl z dopiskiem w temacie Koordynator(ka) Projektów + nazwa miasta.

Prosimy o dodanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia aktualnego jak i przyszłych postępowań rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z kandydatami, którzy zostaną wybrani podczas wstępnej selekcji ofert. Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Centrum Praw Kobiet z siedzibą Główną w Warszawie Wilcza 60/19  Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację.

 

WARSZAWA - Specjalista/-tka ds. systemu CRM

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Fundacja Centrum Praw Kobiet poszukuje kandydatki/-ta na stanowisko specjalisty/-tki do spraw systemu CRM.

Poszukujemy osoby dobrze poruszającej się w obszarach systemów CRM, która nas wesprze w wprowadzaniu danych i administrowaniu systemem CRM.

Jeżeli chcesz rozpocząć pracę w organizacji pozarządowej, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: specjalisty/-tki do spraw systemu CRM.

Zakres obowiązków:

  • administrowanie firmowym CRM w zakresie wprowadzania danych (po przejściu odpowiedniego szkolenia)
  • pilnowanie porządku i poprawności wprowadzanych danych w systemie CRM
  • wprowadzanie danych do systemu CRM
  • koordynacja przekazywanych danych od specjalistek w celu ich poprawnego wprowadzenia do systemu CRM
  • dalsze szkolenia odpowiednich pracowników Fundacji z wiedzy zdobytej o systemie CRM

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki): studia z zakresu informatyki, komunikacji, marketingu i PR (lub pokrewne)
  • mile widziane ok. roczne doświadczenie w obszarze pracy z systemami CRM i mediami społecznościowymi
  • praktyczna znajomość narzędzi CRM
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego i zasad poprawnej polszczyzny
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • mile widziane: znajomość języka angielskiego
  • umiejętności analityczne i komunikatywność

Co oferujemy:

  • forma umowy do uzgodnienia (na początek na okres próbny)
  • pracę w biurze w centrum Warszawy
  • wynagrodzenie w kwocie 5000-6000 zł brutto
  • możliwość rozwoju zawodowego i poznania pracy w fundacji
  • zdobywanie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji w obszarze CRM

Sposób aplikowania:

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do 15.05.2023 r. na adres rekrutacja_cpk@cpk.org.pl. Mile widziane będą rekomendacje od osób/instytucji, z którymi współpracowałaś/eś.

Prosimy o dodanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia aktualnego jak i przyszłych postępowań rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z kandydatami, którzy zostaną wybrani podczas wstępnej selekcji ofert. Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Centrum Praw Kobiet z siedzibą Główną w Warszawie Wilcza 60/19  Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację.

WARSZAWA - Specjalista/tka ds. Kadrowo – Płacowych

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Fundacja Centrum Praw Kobiet w Warszawie poszukuje Specjalisty/tki ds. Kadrowo-Płacowych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • przygotowywanie kryteriów rekrutacyjnych,
  • obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne,
  • obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych,
  • nadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHP,
  • rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
  • przygotowywanie zestawień dotyczących płac,
  • wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
  • ogólne prace administracyjne.
KWALIFIKACJE:
  • 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kadrowo-płacowym,
  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne bądź pokrewne,
  • mile widziane uprawnienia inspektora-specjalisty BHP i P.Poż,
  • dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,
  • umiejętność praktycznej interpretacji przepisów.
  • biegła obsługa komputera, obsługa programów płacowo-kadrowych, programu Płatnik, pakietu Microsoft Office,
  • odpowiedzialność, dokładność, sumienność,
  • dyspozycyjność i odporność na stres,
  • skrupulatność, rzetelność i uczciwość,
  • kreatywne myślenie i samodzielność w działaniu,
  • dobra komunikacja interpersonalna,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność właściwego ustalania priorytetów.
OFERUJEMY:
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • pełen etat
  • możliwość rozwoju.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie swojej oferty zawierającej CV, list motywacyjny, wraz z następującą klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia aktualnego jak i przyszłych postępowań rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Sposób aplikowania:

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do 15.05.2023 r. na adres rekrutacja_cpk@cpk.org.pl. Mile widziane będą rekomendacje od osób/instytucji, z którymi współpracowałaś/eś.

Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z kandydatami, którzy zostaną wybrani podczas wstępnej selekcji ofert. Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Centrum Praw Kobiet z siedzibą Główną w Warszawie Wilcza 60/19  Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację.

ŁÓDŹ - Dyrektor(ka) oddziału

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Jesteśmy jedną z najstarszych organizacji pozarządowych w Polsce, która działa na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn oraz przeciwdziałania wszelkim formom przemocy wobec kobiet (fizycznej, psychicznej, seksualnej i ekonomicznej) w każdej sferze życia. W naszej codziennej działalności łączymy różne formy aktywności. Udzielamy kompleksowego wsparcia (konsultacje prawne, psychologiczne, socjalne, psychiatryczne, grupowe formy wsparcia, asysta w sądach) kobietom, których prawa są łamane, a w szczególności tym, które doświadczają przemocy lub dyskryminacji; staramy się wpływać na kształt prawa i jego stosowanie, edukujemy oraz przeciwdziałamy stereotypom.

Jeśli podzielasz nasze wartości związane z prawami kobiet i chcesz się rozwijać w dużej, uznanej organizacji pozarządowej zajmującej się przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Dyrektor(ka) Fundacji Centrum Praw Kobiet – Oddział w Łodzi.

Osoba na stanowisku Dyrektora(ki) Fundacji Centrum Praw Kobiet – Oddział w Łodzi będzie odpowiedzialna za:

  • ustalanie w porozumieniu z zarządem Fundacji planu pracy i strategii rozwoju oddziału w Łodzi oraz nadzór nad ich realizacją,
  • opracowywanie i rozwijanie programów wsparcia dla kobiet z doświadczeniem przemocy prowadzonych przez oddział w Łodzi,
  • dbanie o realizację wewnętrznych standardów, zasad i procedur wspierania kobiet z doświadczeniem przemocy,
  • współpracę z zarządem Fundacji, działem księgowym, kadrowym i finansowym centrali Fundacji,
  • zarządzanie zespołem, w tym m.in. rekrutacja, zatrudnianie, onboarding, budowanie/integracja zespołu, zapewnienie właściwego podziału zadań, motywowanie, feedback, zarządzanie zespołem wolontariuszek(y), wspieranie w rozwoju osób pracujących i współpracujących,
  • zdobywanie funduszy na działanie oddziału w Łodzi, w tym m.in. przygotowywanie wniosków o dotacje, pisanie projektów, kontakt z darczyńcami biznesowymi,
  • zarządzanie budżetem oddziału, w tym kontrolę wydatkowania funduszy z prowadzonych projektów we współpracy z działem księgowym,
  • monitoring i ewaluację efektywności działań prowadzonych w ramach programów i projektów oddziału,
  • nadzór nad projektami i programami realizowanymi przez oddział w Łodzi, koordynację projektów i programów,
  • opracowywanie okresowych raportów z realizacji projektów i przekazywanie ich zarządowi Fundacji oraz grantodawcom w wyznaczonych terminach,
  • reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych (media, partnerzy, grantodawcy, władze, środowisko naukowe i inne),
  • współpracę z instytucjami i organizacjami publicznymi i niepublicznymi w zakresie doskonalenia systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
  • współudział w opracowywaniu i wdrażaniu lokalnych i regionalnych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
  • prowadzenie rzecznictwa i budowanie partnerstw na rzecz przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć,
  • promowanie działań realizowanych w oddziale Fundacji w Łodzi i innych działań Fundacji,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami, otoczeniem fundacji, czuwanie nad komunikacją zewnętrzną we współpracy z osobą odpowiedzialną za komunikację zewnętrzną,
  • współpracę i wymianę informacji z siedzibą główną oraz innymi oddziałami Fundacji.

Wymagania:

  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i projektami,
  • doświadczenie w pisaniu projektów i sporządzaniu wniosków o dotacje,
  • doświadczenie w koordynacji finansowej projektów finansowanych ze źródeł publicznych i prywatnych,
  • samodzielność, dokładność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie,
  • nastawienie na osiąganie celów, chęć podejmowania nowych wyzwań,
  • wysokie kompetencje interpersonalne, umiejętność budowania dobrych relacji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność sprawnego korzystania z narzędzi pakietu MS Office i Office 365, internetowych platform do spotkań, mediów społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy w trzecim sektorze będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę w cenionej i doświadczonej, niezależnej organizacji pozarządowej działającej na rzecz praw kobiet oraz przeciwdziałania przemocy i dyskryminacji wobec kobiet,
  • zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze całego etatu,
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i rozwijania kompetencji, poprzez udział w szkoleniach, konferencjach, projektach z obszaru przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć,
  • pracę w różnorodnym i zgranym zespole,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonego i zaangażowanego zespołu,
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet,
  • możliwość realizowania autorskich projektów,
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, możliwość nawiązywania kontaktów, w tym także międzynarodowych,
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz.

Sposób aplikowania:

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do poniedziałku 22.05.2023 r. na adres rekrutacja_cpk@cpk.org.pl. Mile widziane będą rekomendacje od osób/instytucji, z którymi współpracowałaś/eś.

WARSZAWA - Specjalistka Pierwszego Kontaktu

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Jesteśmy jedną z najstarszych organizacji pozarządowych w Polsce, która działa na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn oraz przeciwdziałania wszelkim formom przemocy wobec kobiet (fizycznej, psychicznej, seksualnej, ekonomicznej i przez zaniedbanie) w każdej sferze życia. W naszej codziennej działalności łączymy różne formy aktywności. Udzielamy kompleksowego wsparcia (konsultacje prawne, psychologiczne, socjalne, asysta w sądach, bezpieczne schronienie) kobietom, których prawa są łamane, a w szczególności tym, które doświadczają przemocy lub dyskryminacji; staramy się wpływać na kształt prawa i jego stosowanie, edukujemy oraz przeciwdziałamy stereotypom.

Jeżeli podzielasz wartości związane z prawami kobiet i chcesz przyczynić się swoją wiedzą i doświadczeniem do przeciwdziałania przemocy wobec nich w dużej, uznanej organizacji pozarządowej, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalistka I kontaktu

Miejsce pracy: Warszawa: Specjalistyczna Poradnia

Wymagania niezbędne:

  1. ukończone studia na kierunku pedagogika, praca socjalna, nauki społeczne/polityczne i/lub innych pokrewnych i udokumentowany co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami z grup wrażliwych, w tym dotkniętych przemocą domową  i/lub ze środowisk marginalizowanych;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. dobry stan zdrowia umożliwiający podjęcie zatrudnienia na ww. stanowisku.

Mile widziane będą:

  1. umiejętność tworzenia planu pomocy oraz planu bezpieczeństwa osoby doświadczającej przemocy;
  2. wiedzę z zakresu problematyki uzależnienia i współuzależnienia, z zakresu procedur prawnych i administracyjnych dotyczących przemocy (procedura Niebieskiej Karty, obowiązki i uprawnienia policji, możliwości wykonania obdukcji itp.), innych placówek pomocowych (OIK/CIK, Specjalistyczne Ośrodki Wsparcia itd.);
  3. znajomość oferty placówek pomocowych w województwie mazowieckiego;
  4. umiejętność pracy w zespole, elastyczność;
  5. umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętności analityczne;
  6. umiejętność sporządzania sprawozdań na użytek wewnętrzny i zewnętrzny;
  7. znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego/angielskiego będzie atutem.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • identyfikowanie kobiet doświadczających przemocy lub o podwyższonym ryzyku doświadczania przemocy, zgłaszających się do Specjalistycznej Poradni CPK
  • rozeznanie aktualnej sytuacji i potrzeb kobiet doświadczających lub narażonych na przemoc ze względu na płeć, ze szczególnym uwzględnieniem oceny potrzeb i oceny zagrożenia osoby doświadczającej przemocy
  • udzielanie bezpośredniego wsparcia, w tym wsparcia, emocjonalnego, informacyjnego
  • wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu planu bezpieczeństwa i planu działania
  • wsparcie informacyjne: przedstawienie możliwych sposobów zapobiegania przemocy, chronienia przed przemocą̨ siebie i dzieci, objaśnienie dostępnych form wsparcia instytucjonalnego
  • kierowanie kobiet doświadczających przemocy na adekwatne formy wsparcia w ramach Specjalistycznej Poradni CPK i do adekwatnych podmiotów. Towarzyszenie, koordynacja, monitorowanie i wsparcie w korzystaniu ze wszelkich pomocnych dla nich usług
  • koordynowanie wsparcia dla kobiet doświadczających przemocy z innymi usługodawcami i lokalnymi podmiotami w celu wzmocnienia dostępu do usług i budowania wsparcia dla osoby, która doświadczyła przemocy
  • zarządzanie sprawami klientek, które zostały zidentyfikowane, jako wymagające szczególnego wsparcia (case management), w tym organizowanie zebrań dotyczących spraw klientek, jeśli zajdzie taka potrzeba również z innymi podmiotami udzielającymi wsparcia
  • skrupulatne prowadzenie dokumentacji związanej z klientkami i świadczonymi usługami, w tym dokumentacji wszystkich spraw, które zostały przekierowane w inne miejsca
  • sporządzanie pism dotyczących spraw klientek, w tym pism interwencyjnych do instytucji pomocowych, służb i innych podmiotów
  • współpraca z innymi specjalistami/kami pracującymi w Poradni
  • udział w zebraniach zespołu CPK i superwizji  zespołowej
  • wykonywanie innych czynności – dotyczących pracy na ww. stanowisku – zleconych przez Kierowniczkę Specjalistycznej Poradni.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas określony do 31.12.2022r., umowę zlecenie, umowę o współpracę, w przypadku osoby samozatrudnionej
  • możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach/ warsztatach psychologicznych i prawnych dotyczących przeciwdziałania przemocy
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet
  • towarzystwo i wsparcie merytoryczne doświadczonego i zaangażowanego zespołu
  • elastyczne godziny pracy
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i powierzonych zadań.

Czekamy na Twoje CV w formacie pdf wraz z uzasadnieniem w kilku zdaniach, dlaczego chciałabyś/chciałbyś zaangażować się w działalność Centrum Praw Kobiet do 08.09.2022 r. pod adresem: rekrutacja@cpk.org.pl.  Jednocześnie miej proszę na uwadze, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Jeśli masz jakieś pytania dot. ogłoszenia, skontaktuj się z Katarzyną Łagowską (katarzyna.lagowska@cpk.org.pl).

Pamiętaj o dołączeniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych na potrzeby rekrutacji.

Gdańsk

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Centrum Praw Kobiet w Gdańsku prowadzi nabór na stanowisko Specjalistki(y) ds. przemocy ze względu na płeć w ramach współpracy z Danish Refugee Council (DRC) przy Blue Dot UNHCR w Gdyni. Specjalistka(a) ds. przemocy ze względu na płeć będzie odpowiedzialna za realizację działań ochrony uchodźczyń przed przemocą ze względu na płeć w ramach działań Blue Dot w Gdyni.

Jeżeli podzielasz wartości związane z prawami kobiet i chcesz przyczynić się swoją wiedzą i doświadczeniem do przeciwdziałania przemocy wobec nich w dużej, uznanej organizacji pozarządowej, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalistka(a) ds. przemocy ze względu na płeć.

Miejsce pracy: Blue Dot UNHCR w Gdyni, okazjonalnie w siedzibie Centrum Praw Kobiet w Gdańsku.

Umowa: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie lub umowa z osobą samozatrudnioną

Rozpoczęcie pracy: jak najszybciej

Do zakresu obowiązków na stanowisku Specjalistka(a) ds. przemocy ze względu na płeć należą: 

  • Identyfikowanie uchodźczyń doświadczających przemocy lub o podwyższonym ryzyku doświadczania przemocy, poprzez między innymi działania mobile i terenowe w województwie pomorskim, a także działania w Blue Dot.
  • Rozeznanie aktualnej sytuacji i potrzeb kobiet z Ukrainy doświadczających lub narażonych na przemoc ze względu na płeć, ze szczególnym uwzględnieniem oceny potrzeb i oceny zagrożenia osoby doświadczającej przemocy.
  • Udzielanie bezpośredniego wsparcia, w tym wsparcia psychologicznego, emocjonalnego, informacyjnego.
  • Wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu planu bezpieczeństwa i planu działania.
  • Wsparcie informacyjne: przedstawienie możliwych sposobów zapobiegania przemocy, chronienia przed przemocą siebie i dzieci, objaśnienie dostępnych form wsparcia instytucjonalnego.
  • Kierowanie kobiet doświadczających przemocy na adekwatne formy wsparcia i do adekwatnych podmiotów. Towarzyszenie, koordynacja, monitorowanie i wsparcie w korzystaniu ze wszelkich pomocnych dla nich usług.
  • Koordynowanie wsparcia dla kobiet doświadczających przemocy z innymi usługodawcami i lokalnymi podmiotami w celu wzmocnienia dostępu do usług i budowania wsparcia dla osoby, która doświadczyła przemocy.
  • Zarządzanie sprawami przemocy ze względu na płeć (case management), w tym organizowanie zebrań dotyczących spraw klientek, jeśli zajdzie taka potrzeba również z innymi podmiotami udzielającymi wsparcia.
  • Skrupulatne prowadzenie dokumentacji związanej z klientkami i świadczonymi usługami, w tym dokumentacji wszystkich spraw, które zostały przekierowane w inne miejsca.
  • Sporządzanie pism dotyczących spraw klientek, w tym pism interwencyjnych do instytucji pomocowych, służb i innych podmiotów.
  • Projektowanie i prowadzenie warsztatów, działań grupowych, animacyjnych, warsztatowych skierowanych do uchodźczyń.
  • Dokonywanie oceny potrzeb uchodźczyń w zakresie ochrony przed przemocą, identyfikacja zagrożeń, w tym związanych z płcią, wiekiem, stopniem sprawności i innymi czynnikami. We współpracy z zespołem Blue Dot w Gdyni oraz centrum Praw Kobiet opracowywanie i wdrażanie konkretnych strategii/inicjatyw mających na celu zmniejszenie tych zagrożeń.
  • Praca w ścisłej współpracy z członkami zespołu w celu zapewnienia zgodności działań ochronnych i pomocowych z ogólnymi założeniami prowadzonych projektów, w tym ścisła współpraca z Koordynatorką Programu Pomocowego Centrum Praw Kobiet oraz z Liderką Zespołu Pomocowego Danish Refugee Council.
  • Sporządzanie raportów z prowadzonych działań i dostarczanie danych do przygotowywania raportów dla darczyńców.
  • Uczestniczenie i wspieranie skutecznego monitorowania, ewaluacji i procesów uczenia się.
  • Aktywny udział w zebraniach zespołu oraz w superwizjach.

Wymagania:

  • ukończone studia z psychologii, pedagogiki, pracy socjalnej, nauk społecznych/politycznych lub innej pokrewnej dziedziny,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dorosłymi osobami doświadczającymi przemocy i/lub będącymi w kryzysie psychicznym,
  • wiedza z zakresu problematyki przemocy ze względu na płeć, w tym przemocy w rodzinie, uzależnienia i współuzależnienia, systemu przeciwdziałania przemocy, z zakresu procedur prawnych dotyczących przemocy (procedura Niebieskiej Karty, obowiązki i uprawnienia policji, możliwości wykonania obdukcji itp.).

Mile widziane:

  • szerokie doświadczenie w pracy z osobami z grup wrażliwych, w tym z osobami, które doświadczyły przemocy ze względu na płeć i przemocy seksualnej;
  • umiejętność tworzenia planu pomocy oraz planu bezpieczeństwa osoby doświadczającej przemocy,
  • znajomość oferty placówek pomocowych w województwie pomorskim,
  • znajomość potrzeb psychospołecznych osób uchodźczych,
  • umiejętność pracy w wielokulturowym kontekście,
  • umiejętność pracy w zespole, elastyczność,
  • umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętności analityczne,
  • umiejętność sporządzania sprawozdań na użytek wewnętrzny i zewnętrzny,
  • znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego/angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • ukończone szkolenie z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
  • rozpoczęta lub ukończona szkoła psychoterapii,
  • staż w Ośrodku/Centrum Interwencji Kryzysowej.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie miesięczne w kwocie 7.650,00 zł brutto,
  • umowę na czas określony do 31 grudnia 2022 r., być może z możliwością przedłużenia,
  • uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach/ warsztatach z zakresu przeciwdziałania przemocy,
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonego i zaangażowanego zespołu, w tym Koordynatorki programu pomocowego,
  • pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

Jeśli chcesz wspierać kobiety doświadczające przemocy razem z nami, zapraszamy Cię do dołączenia do naszego zespołu! Prosimy o przesłanie CV w formacie pdf wraz z uzasadnieniem w kilku zdaniach, dlaczego chciałabyś/chciałbyś zaangażować się w działalność Centrum Praw Kobiet do dnia 24.08.2022 r. Aplikacje wyślij na adres: aleksandra.mosiolek@cpk.org.pl.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatkami(ami) oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.

Jesteśmy jedną z najstarszych organizacji pozarządowych w Polsce, która działa na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn oraz przeciwdziałania wszelkim formom przemocy wobec kobiet (fizycznej, psychicznej, seksualnej i ekonomicznej) w każdej sferze życia. W naszej codziennej działalności łączymy różne formy aktywności. Udzielamy kompleksowego wsparcia (konsultacje prawne, psychologiczne, socjalne, psychiatryczne, asysta w sądach) kobietom, które doświadczają przemocy lub dyskryminacji; staramy się wpływać na kształt prawa i jego stosowanie, edukujemy oraz przeciwdziałamy stereotypom. 

Jeżeli podzielasz wartości związane z prawami kobiet i chcesz przyczynić się swoją wiedzą i doświadczeniem do przeciwdziałania przemocy wobec nich w dużej, uznanej organizacji pozarządowej, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Psycholożka/Psycholog z językiem ukraińskim

Do zadań Psycholożki/Psychologa z językiem ukraińskim należą: 

  • Udzielanie wsparcia psychologicznego kobietom doświadczającym lub narażonym na przemoc i dyskryminację.
  • Rozeznanie aktualnej sytuacji i potrzeb klientek, ze szczególnym uwzględnieniem oceny zagrożenia osoby doświadczającej przemocy oraz jej bliskich, zwłaszcza dzieci.
  • Wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu planu bezpieczeństwa i planu działania.
  • Wsparcie informacyjne: przedstawienie możliwych sposobów zapobiegania przemocy, chronienia przed przemocą siebie i dzieci, objaśnienie dostępnych form wsparcia instytucjonalnego.
  • Motywowanie do podjęcia działań mających na celu przeciwdziałanie przemocy.
  • Prowadzenie psychoedukacji dotyczącej zjawiska przemocy.
  • Wspieranie w usamodzielnianiu się i odbudowywaniu innych, ważnych obszarów życiowych np. w podjęciu zatrudnienia, odnowieniu relacji z innymi ludźmi.
  • Wzmacnianie kompetencji rodzicielskich, metod wychowawczych, sposobów ochrony i wspierania dzieci.
  • Pomoc w radzeniu sobie ze skutkami doświadczania przemocy, w tym      wyuczoną bezradnością, lękiem, poczuciem winy, wstydem, stanami depresyjnymi, objawami zaburzenia stresowego pourazowego, zmianami regulacji afektu i impulsów, obniżoną samooceną i poczuciem sprawczości.
  • Pomoc w wychodzeniu ze współuzależnienia.
  • Wydobywanie, wzmacnianie i nauka wykorzystywania zasobów, które posiada klientka.
  • Aktywny udział w zebraniach zespołu specjalistek/ów CPK Gdańsk oraz w superwizjach.
  • Aktywna współpraca z innymi specjalistkami/ami CPK w sprawach klientek.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z klientkami.
  • Sporządzanie pism dotyczących spraw klientek, w tym pism interwencyjnych do instytucji pomocowych, służb i innych podmiotów.
  • Stała współpraca z innymi instytucjami i podmiotami w Trójmieście w zakresie rozwiązywania problemów przemocy, w tym przemocy w rodzinie.

Wymagania:

  • ukończone studia psychologiczne,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientami/pacjentami,
  • doświadczenie w pracy z dorosłymi osobami doświadczającymi przemocy i/lub będącymi w kryzysie psychicznym.
  • znajomość języka ukraińskiego

Powyższe wymagania to must have, natomiast poniższa lista to ta “mile widziana” 🙂 Dlatego specjalną uwagę zwrócimy także na osoby, które posiadają:

  • umiejętność tworzenia planu pomocy oraz planu bezpieczeństwa osoby doświadczającej przemocy,
  • wiedzę z zakresu problematyki uzależnienia i współuzależnienia, z zakresu procedur prawnych dotyczących przemocy (procedura Niebieskiej Karty, obowiązki i uprawnienia policji, możliwości wykonania obdukcji itp.),
  • znajomość oferty placówek pomocowych w województwie pomorskim,
  • szkolą się w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach lub rozpoczęli szkołę psychoterapii,
  • odbyty staż w Ośrodku/Centrum Interwencji Kryzysowej.

Oferujemy:

  • umowę zlecenie, umowę o współpracę,
  • możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach/ warsztatach z zakresu przeciwdziałania przemocy,
  • przestrzeń do pracy w naszym oddziale w Gdańsku,
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonego i zaangażowanego zespołu, w tym Koordynatorki programu pomocowego,
  • elastyczne godziny pracy: możliwość pracy nawet w małym zakresie godzin (np. dwie godziny tygodniowo), a także w weekendy.

Czekamy na Twoje CV w formacie pdf wraz z uzasadnieniem w kilku zdaniach, dlaczego chciałabyś/chciałbyś zaangażować się w działalność Centrum Praw Kobiet do 24.08.2022 r. Aplikacje wyślij na adres: cpk_gdansk@cpk.org.pl. Jednocześnie miej proszę na uwadze, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Jeśli masz jakieś pytania dot. ogłoszenia, skontaktuj się z nami pisząc na adres: (cpk_gdansk@cpk.org.pl).

Pamiętaj o dołączeniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych na potrzeby rekrutacji.

Jesteśmy jedną z najstarszych organizacji pozarządowych w Polsce, która działa na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn oraz przeciwdziałania wszelkim formom przemocy wobec kobiet (fizycznej, psychicznej, seksualnej i ekonomicznej) w każdej sferze życia. W naszej codziennej działalności łączymy różne formy aktywności. Udzielamy kompleksowego wsparcia (konsultacje prawne, psychologiczne, socjalne, psychiatryczne, asysta w sądach) kobietom, które doświadczają przemocy lub dyskryminacji; staramy się wpływać na kształt prawa i jego stosowanie, edukujemy oraz przeciwdziałamy stereotypom.

Jeżeli podzielasz wartości związane z prawami kobiet i chcesz przyczynić się swoją wiedzą i doświadczeniem do przeciwdziałania przemocy wobec nich w dużej, uznanej organizacji pozarządowej, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Tłumacz_ka polsko- ukraińska.

Zadania:

Tłumacz_ka ustna_y odpowiada za ułatwienie komunikacji podczas szkoleń, warsztatów oraz konsultacji wstępnych, porad psychologicznych, prawnych, socjalnych, psychiatrycznych. Tłumacz_ka będzie regularnie uczestniczył_a w poradach oraz szkoleniach, warsztatach w celu tłumaczenia. W razie potrzeby tłumacz_ka zapewni również tłumaczenie pisemne. Tłumacz_ka będzie odpowiedzialna_y za wszelkie inne powierzone obowiązki.

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka polskiego i ukraińskiego.
  • Wcześniejsze doświadczenie w tłumaczeniu w mowie i w piśmie.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Umiejętności komunikacyjne, zarówno ustne, jak i pisemne (polsko-ukraiński).
  • Umiejętności miękkie związane z empatią i inteligencją emocjonalną.
  • Umiejętność pracy zespołowej.

Mile widziane:

  • Referencje z wcześniejszych miejsc pracy.

Oferujemy:

  • umowę zlecenie, umowę o współpracę,
  • możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach/ warsztatach z zakresu przeciwdziałania przemocy,
  • przestrzeń do pracy w naszym oddziale w Gdańsku,
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonego i zaangażowanego zespołu, w tym Koordynatorki programu pomocowego,

Czekamy na Twoje CV w formacie pdf wraz z uzasadnieniem w kilku zdaniach, dlaczego chciałabyś/chciałbyś zaangażować się w działalność Centrum Praw Kobiet do 24.08.2022 r. Aplikacje wyślij na adres: aleksandra.mosiolek@cpk.org.pl. Jednocześnie miej proszę na uwadze, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Jeśli masz jakieś pytania dot. ogłoszenia, skontaktuj się z nami pisząc na adres: (cpk_gdansk@cpk.org.pl).

Pamiętaj o dołączeniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych na potrzeby rekrutacji.

Jesteśmy jedną z najstarszych organizacji pozarządowych w Polsce, która działa na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn oraz przeciwdziałania wszelkim formom przemocy wobec kobiet (fizycznej, psychicznej, seksualnej i ekonomicznej) w każdej sferze życia. W naszej codziennej działalności łączymy różne formy aktywności. Udzielamy kompleksowego wsparcia (konsultacje prawne, psychologiczne, socjalne, psychiatryczne, asysta w sądach) kobietom, które doświadczają przemocy lub dyskryminacji; staramy się wpływać na kształt prawa i jego stosowanie, edukujemy oraz przeciwdziałamy stereotypom.

Jeżeli podzielasz wartości związane z prawami kobiet i chcesz przyczynić się swoją wiedzą i doświadczeniem do przeciwdziałania przemocy wobec nich w dużej, uznanej organizacji pozarządowej, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Psycholożka/Psycholog

Do zadań Psycholożki/Psychologa należą:

  • Udzielanie wsparcia psychologicznego kobietom doświadczającym lub narażonym na przemoc i dyskryminację.
  • Rozeznanie aktualnej sytuacji i potrzeb klientek, ze szczególnym uwzględnieniem oceny zagrożenia osoby doświadczającej przemocy oraz jej bliskich, zwłaszcza dzieci.
  • Wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu planu bezpieczeństwa i planu działania.
  • Wsparcie informacyjne: przedstawienie możliwych sposobów zapobiegania przemocy, chronienia przed przemocą siebie i dzieci, objaśnienie dostępnych form wsparcia instytucjonalnego.
  • Motywowanie do podjęcia działań mających na celu przeciwdziałanie przemocy.
  • Prowadzenie psychoedukacji dotyczącej zjawiska przemocy.
  • Wspieranie w usamodzielnianiu się i odbudowywaniu innych, ważnych obszarów życiowych np. w podjęciu zatrudnienia, odnowieniu relacji z innymi ludźmi.
  • Wzmacnianie kompetencji rodzicielskich, metod wychowawczych, sposobów ochrony i wspierania dzieci.
  • Pomoc w radzeniu sobie ze skutkami doświadczania przemocy, w tym wyuczoną bezradnością, lękiem, poczuciem winy, wstydem, stanami depresyjnymi, objawami zaburzenia stresowego pourazowego, zmianami regulacji afektu i impulsów, obniżoną samooceną i poczuciem sprawczości.
  • Pomoc w wychodzeniu ze współuzależnienia.
  • Wydobywanie, wzmacnianie i nauka wykorzystywania zasobów, które posiada klientka.
  • Aktywny udział w zebraniach zespołu specjalistek/ów CPK Gdańsk oraz w superwizjach.
  • Aktywna współpraca z innymi specjalistkami/ami CPK w sprawach klientek.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z klientkami.
  • Sporządzanie pism dotyczących spraw klientek, w tym pism interwencyjnych do instytucji pomocowych, służb i innych podmiotów.
  • Stała współpraca z innymi instytucjami i podmiotami w Trójmieście w zakresie rozwiązywania problemów przemocy, w tym przemocy w rodzinie.

 Wymagania:

  • ukończone studia psychologiczne,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientami/pacjentami,
  • doświadczenie w pracy z dorosłymi osobami doświadczającymi przemocy i/lub będącymi w kryzysie psychicznym.

Powyższe wymagania to must have, natomiast poniższa lista to ta “mile widziana” 🙂 Dlatego specjalną uwagę zwrócimy także na osoby, które posiadają:

  • umiejętność tworzenia planu pomocy oraz planu bezpieczeństwa osoby doświadczającej przemocy,
  • wiedzę z zakresu problematyki uzależnienia i współuzależnienia, z zakresu procedur prawnych dotyczących przemocy (procedura Niebieskiej Karty, obowiązki i uprawnienia policji, możliwości wykonania obdukcji itp.),
  • znajomość oferty placówek pomocowych w województwie pomorskim,
  • znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego/angielskiego,
  • szkolą się w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach lub rozpoczęli szkołę psychoterapii,
  • odbyli staż w Ośrodku/Centrum Interwencji Kryzysowej.

Oferujemy:

  • umowę zlecenie, umowę o współpracę,
  • możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach/ warsztatach z zakresu przeciwdziałania przemocy,
  • przestrzeń do pracy w naszym oddziale w Gdańsku,
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonego i zaangażowanego zespołu, w tym Koordynatorki programu pomocowego,
  • elastyczne godziny pracy: możliwość pracy nawet w małym zakresie godzin (np. dwie godziny tygodniowo), a także w weekendy.

Czekamy na Twoje CV w formacie pdf wraz z uzasadnieniem w kilku zdaniach, dlaczego chciałabyś/chciałbyś zaangażować się w działalność Centrum Praw Kobiet do 24.08.2022 r. Aplikacje wyślij na adres: cpk_gdansk@cpk.org.pl. Jednocześnie miej proszę na uwadze, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Jeśli masz jakieś pytania dot. ogłoszenia, skontaktuj się z nami pisząc na adres: (cpk_gdansk@cpk.org.pl).

Pamiętaj o dołączeniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych na potrzeby rekrutacji.

Jesteśmy jedną z najstarszych organizacji pozarządowych w Polsce, która działa na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn oraz przeciwdziałania wszelkim formom przemocy wobec kobiet (fizycznej, psychicznej, seksualnej i ekonomicznej) w każdej sferze życia. W naszej codziennej działalności łączymy różne formy aktywności. Udzielamy kompleksowego wsparcia (konsultacje prawne, psychologiczne, socjalne, psychiatryczne, asysta w sądach) kobietom, które doświadczają przemocy lub dyskryminacji; staramy się wpływać na kształt prawa i jego stosowanie, edukujemy oraz przeciwdziałamy stereotypom.

Jeżeli podzielasz wartości związane z prawami kobiet i chcesz przyczynić się swoją wiedzą i doświadczeniem do przeciwdziałania przemocy wobec nich w dużej, uznanej organizacji pozarządowej, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Asystent(ka) ds. finansowych.

Do zadań Asystenta(ki) ds. finansowych należą:

  • nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji księgowej w oddziale,
  • wsparcie w księgowaniu faktur zakupowych,
  • porządkowanie dokumentacji z obszaru finansowego,
  • archiwizowanie dokumentacji,
  • przygotowanie sprawozdań finansowych z projektów we współpracy z koordynatorami projektów,
  • monitorowanie statusu wykorzystania budżetów realizowanych projektów, prowadzenie zestawień kosztów projektów,
  • prowadzenie rejestru korespondencji finansowej, rejestru umów, rejestru delegacji,
  • przygotowanie dokumentów do płatności,
  • prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie raportów, analiz, zestawień,
  • współpraca z innymi oddziałami fundacji oraz działami księgowości, kadr, kontrolingu.
  • wsparcie w bieżących pracach administracyjno-księgowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie realizacji),
  • doświadczenie wskazujące na umiejętność pracy z danymi,
  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • obsługa komputera, swoboda w poruszaniu się po Internecie, obsługa pakietów biurowych, sprawne poruszanie się w środowisku MS Office (zwłaszcza w programie Excel), narzędzi Googla oraz efektywne korzystania z narzędzi online,
  • komunikatywność, systematyczność, samodzielność,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • dokładność, sumienność, skrupulatność, cierpliwość.

Mile widziane:

  • wykształcenie (studia/ kursy/ szkolenia) związane z finansami, księgowością, kadrami,
  • doświadczenie pracy w organizacjach pozarządowych, zwłaszcza w rozliczeniach projektów,
  • znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie lub umowa z osobą samozatrudnioną w wymiarze ½ etatu na około 2 miesiące z możliwością przedłużenia.
  • wynagrodzenie miesięczne za 1/2 etatu 2.200 – 2.540 zł brutto,
  • pracę od zaraz,
  • możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach/ warsztatach z zakresu przeciwdziałania przemocy,
  • przestrzeń do pracy w naszym oddziale w Gdańsku,
  • szansę realnego wpływu na poprawę losu kobiet.

Miejsce pracy: Gdańsk, Fundacja Centrum Praw Kobiet – Oddział w Gdańsku.

Wymagana forma składania oferty (oferty niespełniające poniższych wymagań mogą zostać wyłączone z procesu rekrutacji):

  • prosimy o przesłanie CV w formacie pdf wraz z uzasadnieniem w kilku zdaniach, dlaczego chciałabyś/chciałbyś zaangażować się w działalność Fundacji Centrum Praw Kobiet;
  • prosimy nie przesyłać dodatkowych dokumentów, w tym listów motywacyjnych ani referencji;
  • w tytule wiadomości e-mail prosimy napisać: “Asystent(ka) ds. finansowych”;
  • w CV prosimy o umieszczenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych na potrzeby rekrutacji;
  • zgłoszenia z CV prosimy przesyłać do 24 sierpnia 2022 r. na adres: cpk_gdansk@cpk.org.pl;
  • prosimy o przesłanie CV w języku polskim.

Procedura wyboru ofert:

  • Fundacja zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyboru którejkolwiek z ofert;
  • skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/ kandydatkami;
  • w przypadkach uzasadnionych merytorycznie dopuszcza się możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne kandydatów/ kandydatki nie spełniających/e części z wymogów;
  • zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną odbywają się od momentu nadsyłania zgłoszeń;
  • Fundacja zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.

WARSZAWA - Specjalistka ds. płacowo-księgowych

Kliknij na dany blok, aby go rozwinąć.

Fundacja Centrum Praw Kobiet poszukuje Specjalistki ds. płacowo-księgowych.

Obowiązki osoby zatrudnionej będą polegały na:

  • naliczaniu płac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • prowadzeniu akt osobowych
  • kontrolowaniu czasu pracy, badań lekarskich i szkoleń BHP, urlopów
  • obsłudze płatnika
  • przygotowywaniu deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US, GUS
  • kontroli dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
  • dbaniu o prawidłowy obieg dokumentów księgowych
  • dekretacji i księgowaniu dokumentów systemie RAKS
  • uzgadnianiu kont księgowych
  • udziale w procesie zamknięciu miesiąca
  • sporządzaniu raportów dotyczących kosztów
  • sporządzaniu danych do realizacji płatności.

Od kandydatek oczekujemy:

  • Wyższego wykształcenia (ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie)
  • Minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku na stanowisku związanym z odpowiedzialnością za płace i sprawy kadrowe
  • Praktycznej znajomości przepisów polskich zasad rachunkowości, przepisów z zakresu podatku PIT, CIT oraz ZUS
  • Znajomości i doświadczenia w obsłudze płatnika i rozliczeń z ZUS
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów
  • Skrupulatności i dokładności
  • Praktycznej znajomość MS Office, szczególnie Excel
  • Znajomość systemu RAKS będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B w wymiarze nie mniejszym niż ½ etatu
  • Możliwość rozwoju
  • Przyjazną atmosferę pracy

W przesłanej aplikacji umieść klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Centrum Praw Kobiet, z siedzibą w Warszawie przy ul. Wilczej 60/19, moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu”. Jeżeli chcesz, aby przesłane dokumenty aplikacyjne były uwzględnione w toku przyszłych rekrutacji, prosimy o dodanie w ich treści następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Centrum Praw Kobiet, z siedzibą w Warszawie przy ul. Wilczej 60/19, moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, a także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych na to samo lub podobne stanowiska”.

Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: rekrutacja_cpk@cpk.org.pl 

Pomoc w czasie pandemii Pomoc w czasie pandemii